2010. január 16., szombat

*RobSten* 1.fejezet


1.fejezet Olaszország
-Jaj Mike!Ezt már megbeszéltük!-morogtam Mikenak.Ezerszer megmondtam hogy nem jöhet Olaszországba,mert dolgozok.Nem lehet ott.Én és Rob olyan intim jelenetek veszünk fel hogy Mike minden csaponál megálitaná.Féltékeny lenne.Pedig nincs miért.
-Jó!-morogta.-Akkor mond meg miért ne menjek!-követelte.
-Sok okom van rá!De csak egyett mondok...D-O-L-G-O-Z-O-K!-mondtam majd feláltam. -Haza megyek!
-De hisz itthon vagy!-molyogta.De jó megbántottam.De mit mondjak?Ha eljön és ott van akkor az jobban fáj neki!
-Ugy gondoltam anyámhoz!-suttogtam.-Majd a szálodába ahol Ash,Rob,Én megszáltunk.-amikor kimondtam hogy Rob,a szemében gyülölet izzot fel.
-Rendben!-durcázzot.-Vigyáz magdra.A ha van időm kimegyek a reptérre.-mondta és csókot lehelt az ajkamra.
Rámosolyogtam mondtam egy olyat hogy Szeretlek!-és már mentem is a kocsimhoz.Amikor azt mondtam szeretem hazudtam.Ugyértem szeretem...de nem ugy mint 1 évvel ezelött.A twilight mindent megváltoztatot. A kapcsolatomat, a természetemet,mindent.De szerintem ez az irány amely felé haldok nem rosz.Nagyon is jó.Leszámitva Mikeval valo kaocsolatomat.Ugyérzem nemsokára túl kéne adnom ezen az egész hülyeségen.Mike csak féltékenykedik.Márt sem csinál csak a legjobb barátomat ,Robot becsmérli.És ez nekem egy cseppet sem tetszik.
Mire észbe kaptam már otthon voltam.
Éreztem a finom illatokat,pedig itt vagyok kint.Kár hogy nem tudok itthon enni.Megigértem Robnak hogy vele....Na igen,már megint a jomadár Rob.
Beléptem a szóbába és egy Szia anya kiséretében felrohantam a szóbámba és elkezdtem pakolni. Arra lettem figyelmes hogy az össze ruhám eltünt.Na jó nem az összes de a legjobbak igen.Majd meghalottam egy kis komopgást és jó anyám lépett be a szóbámba.És igy szólt:
-Már mindent bepakoltam!Lentvan minden!
Megdöbbentem.Anyám pakolt be....helyettem?
-ŐŐőő...Köszönöm!-molyogtam.Elmentem melette és egy puszit nyomtam az arcára.Lementem, megfogtam a böröndöket és kivittem a kocsihoz.Még egy szer visszamentem hogy elköszönjek jó anyámtól majd elindultam a száloda felé.

*

-Kris!-ölelt meg Rob!-Már vártalak!Farkas éhes vagyok!
Elmosolyodtam.Ez az a Rob akit annyira szeretek.Semmi és senki csak Ő és én.Békésen megvacsoráztunk.Majd néhány peszgő kiséretében megittunk néhány felest.Jókat beszélgettünk és nevetgéltünk.Nagyon jól éreztem magam Robbal.Melltem az lehetek aki valojában vagyok.Egy kicsit ledöltünk az ágyára.Ő félmeztelen volt.Bevalom egy kicsit zavarban voltam de az eléggé feltünt hogy sokat folyot amikor megkérdeztem csak ennyit mondott:-A film miatt csináltam!Hogy ugy nézzek ki mint egy holdkoros vámpír.És mert a félmeztelen részre,leakartam adni egy pár kilot.-Hát ez asztán a jó válasz.Eleve jó teste volt amugy is.Most csak saját magát teszi tönkre.Aggodok!Ez nem kétség.
Ráraktam a fejem Rob szíve fölé,és halottam ahogy a szeretet teljes szíve dobog.Ez megnyugtatot.
Ugy néz ki elaludtam mert az óra fél hatot mutatott.Robon aludtam.Erre enyből zavarba jöttem és lemáztam róla.Halottam édes szuszogását és ez valahogy megnyugtatott.Nem akartam felkelni melölle,itt akartam maradni mellete.Halanni  a szuszogását.Érezni édes ilatát.Csak ez a kaparo érzés a torkomban nem valahogy tetszet.Feláltam és bementem a fürdöbe ,megnyitottam a csapot és ittam amig elnem mulik a fájó kaparás.Majd fogatmostam ,megfésüködtem és visszamentem a szóbába. Nem tudom miért csináltam csak nem akartam Rob elött leégni.Nem tudom miért ?Egy akarás vágy miatt,de visszabújtam mellé és átkaroltam.Éreztem ahogy megmozdul.Talán fent van?Egyből elvörösödtem.De nem!Amikor felnéztem csukva volt a szeme.Erőteljesen a mellére vett és a nevemet suttogta.Nem tudom miért de jól esett.A közelsége.Az illata.Édes lehelete.Minden.Ekkor eszembe jutott Mike.És azok az érzések amiket már nem érzek iránta.De Rob iránt méginkább.Rob édes illata elaltatott.
Édes simogatásra keltem fel.
-Kris...mennünk kell!-suttogta Rob édesen.-6 óra van a gép meg fél nyolckor indul.-mondta kicsit hangosabban amikor kinyitottam a szemem.Ilyen közelről még sosem láttam a szemeit.Persze azt tudtam hogy zöld szeme van de most láttam hogy van benne egy kis kék is.Gyönyörű zöldeskék szei vannak.Egy rendben kiséretében kimásztam az ágyból és bementema fürdöbe.Elkészülödtem megminden ilyesmi és a böröndökkel lementünk.Ash már haját tépve várt minkett.Sok bocsánat kérés közepette elindultunk a reptér felé.
Limuzinnal mentünk.Sok lesi fotossal találkoztunk.Paparazziból sem volt kevés.És kivárt a reptéren? Az én jómadár,pasim Mike.Most valamiért zavart hogy itt van.És csókolgat.A csók közben nem csuktam be a szemem.Azzal Robot kerestem aki undorodva nézet ránk.Mejd tekintetét elvette amikor fiatal lányok hada jött oda egy autogrammért.Aza nézés ahogy nézett.Valahony boldogsággal töltött el hogy talán féltékeny.Mást rész fájt hogy lehet hogy azért mert mindkettönktől undorodok.Hisz Mike ugymond rám mászott.Csak mert bosszantotta hogy álandoan Robbal logok. De mostanában inkább vagyok Robbal mint Mikeval. Miker elváltam Mikétól egy jelentöségteljes mosolyt küldött Robra.Erre csak jól pofán huztam és mentem  Ash után.A távolból halottam Rob édes kuncogását és Mike morgását.Ezt kénytelen voltam.Hogy képzeli hogy csak azért ilyen intenzivem lesmáro itt mindenki elött ,majd belenevet Rob képébe.Az én egyszemélyes....
-Majdnem mondtam valamit..-dünnyögtem magam elé.Halottam mögötem Rob lépteit.És egy érintést a derekam körül.Nem tudom miért de egy cseppet sem zavart.Felnéztem rá és egy sexi féoldalas mosolyt kaptam.Én nem tettem mást csak kábán néztem.Halottam a távolból Mike ordibálását de egy cseppet sem zavart.És és Mike egy külön világ vagyunk és erre csak most jöttem rá.Persze egy négy éves kapcsolat..mégis csak egy négy éves kapcsolat.
*
-Akkor menjünk együnk valamit!-mondta Ash a város nézés után.Olyan meleg volt hogy azt hittem megpuledek.Mondjuk már annak szélén áltam.Vagy elolvadok.Rob és nem szoltunk egymáshoz,amito az a Mike pofon csattant.De mégis mindig a közelemben volt.
Miután megettuk a kaját Ashnak kedve támadt bulizni.Mi pedig belementünk.Egy Nice klubba vezetett az utunk.Már nem tudom miota lehettünk ott de Rob egy kicsit becsipett.Nekem a tegnap este ota nem volt undorom annyit inni.
-Beszélhatnénk?-kérdezte Rob.Én csak bolintok.
Megfogta a derekam és az ajtó felé kezdett vezettni még kisem értünk amikor Rob édes ajkai az enyémen voltak.

5 megjegyzés:

Bells Swan/Cullen írta...

Hát ez egy kicsit rövidd lett de a következő ennél joval hosszabb lesz!Ezt megigérhetem.

Bella Swan írta...

szia!
Ezt is már nagyon vártam!
Sztem nem lett olyan rövid de azért jó hogy a következő rész hosszabb lesz.
Imádtam.
Várom a folytatást!
Pussyka

Bogi2010 írta...

Hello!
Kezdésnek isteni volt!
És a vége lett a legjobb!
Hogy tudtad igy befejezni?Ez sérti az önérzetem!
Folytasd mert komolyan bedühödök!
Naj jó csak vicceltem!
De télleg folytasd.
Pusszancs

Bella0828 írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
A befejezés is.
Vároma folytatást.
Puss

Bells Swan/Cullen írta...

Sziaztok!
Sorri hogy igy fejeztem be!Bár a kövi résznél jobban fogtok haragudni mert azt is valahogy igy fejezem be.
Mellesleg köszönöm.

Friss

Cím:*RobSten*
Feji:8.fejezet Kölztözés
Oldal:3
Részlet:Holnap rakok fel
Felrakás:-(Még nem tudom, de a megjegyzések segitenének)