2010. február 12., péntek

*RobSten* 6.fejezet

Bocsika a késésért!Sok dolgom volt!
6.fejezet Még több bonyodalom

Kristen

Uton voltam a száloda felé és csak egyre idegesebb lettem.
Mi a francot mondok majd neki?Jaj Rob a multkor hazudtam mert pipa voltam rád?Jah és szerelmes vagyok beléd!
-Bazmeg!-suttogtam magam elé. Miért vagyok ennyire szerencsétlen?Hihetetlen hogy mennyire vágyom Robra de közben egy idiotával járok.Minnél hamarabb lekell zárnom a Mikeval való kapcsolatomat annál jobb lesz.

*

A száloda elött álva kissé beparáztam.
-Na jó Kristen....megy ez....
És mivan ha vissza utasit?Mi van ha azt mondja csak szorakozott velem?Teljesen kikészülnék az biztos.

A pultnál a nő megincsak elég féltékeny volt és megjegyezte hogy rég látott.Szívem szerint megtéptem volna de nem tettem. Nem lenne jó senkinek.Talán nekem,de ez melékess.
Ismét utam a 202-es szóbába vezettek.Beszáltam a liftbe és törtem az agyam ,még mindig.Az agyam csak katogott és katogott. Fájna a visszautasitás de az is fáj ha magamba nyomom.
Mikor kiszáltam a liftből egy ismerős női hang ütötte meg a fülem.
-Camilla Bele....-suttogtam.Az újságok azt irták hogy Ő és Mr.Pattinson kavartak egymással.Bár akkor még nem igen érdekelt.Zavarni zavart ,de nem forditottam rá nagyobb figyelmet.
-Robert Pattinson azonnal nyisd ki az ajtot!-üvöltötte azzal a ribancos hangjával.
Választ nem apott amin mosolyognom kellet.
Elindultam felé és amikor találkozott tekintetünk meghökketnt.
-Ez ugye tudod hogy a te hibád?-kérdezte gunyosan.
-Azért jöttem hogy helyre hozzam!-morogtam.
-Jól tezsed ribanc!-morgott vissza.Ugy behuztam volna neki mint a sicc de Rob most fontosabb volt.
Elmentünk egymás melet és egy fintor kiséretében békén hagytúk egymást.Remek!-gondoltam.-Még több bonyodalom.Már csak ez hiányzott az igy is felfordult életembe.
Bekopogtam.
Válasz nem jött ezért ugy gondoltam inkább azt mondom:
-Hé Rob! Kristen vagyok.
Az egyik pilanatban egy hatalmas esést halottam a másik pillanatban már vágodott az ajtó.
Ott áltam elötte és egyszerüen nem tudtam megszólalni.A kocsiban végig ezen járt az agyam,hogy is mondjam meg neki hogy szeretem.
Az lenne a legjobb ha magyarázat nélkül a szemébe mondanám az érzéseimet.
-Szeretlek...-suttogtam rekedten.-A multkor hazudtam.
Szép zöld szemei kikerekedtek és ugy bámult vissza rám. végülis elmondtam de félek hogy reakciójainak ez csak az eggyik volt.
-Mi....Mit mondtál?-kédezte.
Nem hiszem el hogy nem tudja felfogni.Mutogassam el ennek a szerencsétlennek?
-Szeretlek!-mondtam ki újra.
Rob elmosolyodott és apró csókot lehelt ajkamra majd derekamnál fogva rántott be a szobába.

*
Édes szuszogását halgatva gondolkoztam.Nem mondta hogy szeret és igazából nem is beszélgettünk csak azt csináltuk amit 3 nappal ezzelöt de éreztem hogy valami megváltozott.
Hirtelen nyomott el az álom.

-Kristen....-halottam meg Robert édes hangját.
Felnyitottam a szemem és csodálatos zöld szemeivel találtam szembe magam.Amikben bizonytalanás de megéis mérhetetlen boldogségott lehetett látni.
-Jó reggelt!-ásitottam fel.Felkeltem pont Robbal szemben voltam és ugy néztük egymást mint két zavarban lévő tinédzser.Ami talán igaz is volt.Késsé elöre hajolt ,hezitálva de ajkait az enyémre nyomta. Az ölébe csusztattot,én pedig beleturtam kocos hajába és magam felé kezdtem huzni.Melleg kezét az arcomra tette.Amior megtette kisseb borzongás futott végig a testemen.Elváltunk de egy apró csókot lehelt ajkamra ezzel megpecsételve édes csókját.
-Szeretlek!-suttogtam rekedten.
-Én is szeretlek!-motoygta.Ekkor sok érzelem futtot rajtam végig.Leginkább a döbenet de ott volt a boldogság is ami nagyon segitett ebben a kavalkádban.
Fejemet meztelen melkasához nyomtam.Belélegeztem édes illatát.Ez az én Robos illatom.Ilyen nincs még több.Csak ez az egy,amit most magaménak érzek.
-Robert....-suttogtam mikor felnéztem rá.
-Hmmmm.
-Szeretnék szakitani Mikeval mielött komolyabra fordul a kapcsolatunk!-mondtam határozottan mire Ő elmosolyodott.
-Rendben!
-Azt hiszem beszélnünk kell!-mondtam ismét határozottan.
-Igen én is azt hiszem!-értett eggyett.

Robert-kévételes

Miután elment teljesen magamba zuhantam.Amiket a fejemhez vágott azok fájó szavak voltak de talán megérdemeltem.engem ugy ismert meg mint a nők bálvány és természetes ha nem bizik meg bennem.Csak hogy eggyetlen nő van az életemben akit valaha is szertni fogok és akarok szeretni.Az pedig nem más mint Kristen Stewart.
Vajon komolyan gondolta azokat a szavakat amiket tegnap mondott?Tisztán emlékszem azokra a szavakra.
,,-Én hülye kétszer is megcsaltam a barátom,aki szeret.Ezért a..-jól végig mért majd folytattat..-bunkó.....Rohadt Brit pofájú pasiért.És az ágyban is rosz vagy.,,
Rosz vagyok az ágyban?Ezt még egy nő sem mondta nekem.Persze az is igaz hogy ezek a nők elolvadtak értem mig Kris nem.Talán jobb is igy.Bár kitudja?
Jövőhéten megyek el ,mert forgatni kezdjük a Remenber Me-t és én még mindig itt rohadok.Lehet hogy csak tegnap ota de azért elég hosszú idő.Az én véleményem szerint.

*

-Rober Pattinson!-ordibált be Camilla.Ezt csinálja tegnap ota.Kezd igen zavaró lenni.1 hónapja nem feküdtem le vele.És mindig jön ha sex hiánya van.Ez olyan szemétség.Csak erre vagyok jó neki? Na mondjuk én is pont ezért szoktam vele lefeküdni.Szegény Joe Jonas.
-Na jó!-mondta.-Holnap is jövők!És ha nem engedsz be soha többé nem fekszem le veled!
Ez megnyugtató.Legalább egy hülye libától megszabadulok.-gondoltam.-Kezd igencsak idegsitő lenni,Camilla.

*

Másnap mint megigérte eljött.
Elég idegesitő volt mert aludni próbáltam.
-Nők....-suttogtam.Ha Ő nincs ott van Kris.Ha Kris nincs itt van Ő. Persze Kris társasága mindennél jobb.Camilla egy idegesitő szipirtyó míg Kris egy aranyos bárány.
A szerelem elvette az eszemet erre rá kellet jönnöm.
-Ugye az a Kristen Stewart a hibás ezért?-kérdezte.-Olvasok újságot.!
Nem válaszoltam.És nem is érdekelt.Az újságok össze vissza irnak. Amikor még nem is volt viszonyunk Kristennel már akkor ezek a szenny lapok mentek.Kezdem megszokni.
-Idiota!-nyávogott.-Robert Pattinson azzonal nyisd ki az ajtot.!
Remek!Át ment parancsnokká?
Megfogtam a sörös dobozt és kinyitottam.Inni kezdtem,amit már több mint három napja nem tettem.
Kintről némi halk hang szürődőtt be.Nem igazán halottam semmit. Biztos kijött valaki akinek már nem tetszet Miss Camilla ordibálása.
-Bazmag....-suttogtam magam elé.-A kurva....életbe.
Halk kopogásra lettem figyelmes.Hát soha nem adja fel?Azt el kell ismernem akaratos.Biztos azt képzeli mindent megkaphat.Hát akkor figyeljen mert én ha nem is ugy de foglalt vagyok.
-Hé Rob!Itt Kristen.-ha nem hallanám édes hangját elsem hinném. Egy hatalmasat estem az ágyról és futottam az ajtóhoz.Mikor kinyitottam télleg Ő ált elöttem.Életnagyságban.
Néhány pillanatig csak áltunk és néztük egymást.Krisen látszot hogy máshol jár de nem szólatm.Végül megszólalt.
-Szeretlek!A multkor hazudtam!
Ott áltam elöttem kikerekedett szemekkel.Gondolom sobálvánnyá is váltam amit nem is csodálnék.Az elöbb nem igazán értettem amit mondott.
-Mi...Mit mondtál?-dadogtam.
-Szeretlek!-imételte.
Szóval igaz.Jól halttam.Ezt el sem hiszem.Én is szeretlek Kris!-mondtam magamban.Ilyan bóldog szerintem még soha az életben nem voltam mint ebben a percben.
Elmosolyodtam majd csókot leheltem édes ajkaira.Nem modtam semmit csak berántottam a derekánál fogva a szobámba.
Édes csókokkal bombáztam csodálatos ajkait.
1 perc mulva már meztelenül áltunk egymással szemben.Én csak gyönyörködtem csodálatos testén.Látszolag zavarta mert belepirult. Megfogtam és az ágyba raktam.Csókkal ajándékoztam meg egész testét.Édes nyögések törtek fel belöle ami csak jobban lázba hozott.Nyengéden behatoltam és éreztem hogy Kris megremeg alattam.Elöször lassan majd gyorsabban kezdtem mozogni benne. Kényes nyögések hagyták el ajkait mivel csak azt érte el hogy szenvedélyesebben csináljam.Nem voltünk messze a gyönyörtől és Kristen egyre nagyobb nyögései arra invitáltak hogy biztos élvezi.Persze néha már én sem tudtam vele foglalkozni ,annyira elmerültem ebben a csodálatos érzésbe.
Elérve a csúcsott hatalmas nyögés hagyta el mindkettönk ajkát.
Kristen remegő teste mellé feküdtem és benyomott az álom.


Sziasztok!Remélem tetszet....Mellesleg most ugy gondoltam Robert szemszögéből  még ugy sem volt szertkzős rész ezért hozzá irtam.
5 megjegyzést kérek!Az a legalja.De ha több azt sem bánom.
Puszika (Viszont holnap mindenképp benyomok egy Friss)

7 megjegyzés:

niki14 írta...

Szia!
Imádtam.Juj de jó hogy végre szent a béke.
Már nagyon várom a folytit.
Puszika

zoi4789 írta...

Szia!
Annyira jó hogy kibékültek. Remélem mostmár szorrosabra füzik a kapcsolatukat.XD
azt hittem hogy a bonyodalmakat ugy fogod érteni ujjab férre értés kettejük között.De nem.A bonyodalom maga Camilla volt.Már csak arra lennék kiváncsi hogy Mike hogy fogadja majd a szakitás. Az öntelt pofájával eggyüt.
Pusz

Bells Swan/Cullen írta...

Sziaszotok!
Nagyon szépen köszönöm a megjegyzéseket.

คภςรא írta...

jajj de jóó hogy kibékültek nagyon váom kövi részt:D

คภςรא írta...

jajj de jóó hogy kibékültek nagyon váom kövi részt:D

Bella0828 írta...

szia
Imádtam.Őrülök hogy kibékültek!
Vrom a folytatást!

Névtelen írta...

Nagyon jó lett.

Friss

Cím:*RobSten*
Feji:8.fejezet Kölztözés
Oldal:3
Részlet:Holnap rakok fel
Felrakás:-(Még nem tudom, de a megjegyzések segitenének)