2010. február 15., hétfő

*RobSten* 7.fejezet

A várva várt 7.fejezet:

7.fejezet Mike

Kristen(csak)

Egymást néztük és valamijért nem birtam megszolalni.Pedig megkelet volna.Ott voltak a szívemben azok a kétjek amik miatt három napja olyan csunyán beszéltem vele.Tudnom kell hogy nem volt akko igazam.Minden féle képpen tudnom kell.Egyáltalán tudni akarom?-kérdeztem magamtól.-Most vagy soha!
-Akkor....-kezdtem.
-Figyelj Kris!Én nem akarok veled szorakozni!Ahoz túl kedves vagy nekem.De....
-De?-kérdeztem kissé hisztirikusan.
-De te nem bizol meg bennem!-mormolta.-És én azt szeretném ha biznál!Mert szeretlek!
-Ez nekem mindennél többet jelent...-mosolyogtam rá.-Szeretlek Robert.Mindennél jobban.
-Nekem nem csak a szerelmed kell!-suttogta.-A bizalmad nélkül akár szeretsz akár nem.....
-Csuuuu.-tettem kezemet vörös ajkaira.-Feltehetek neked néhány kérdést?
Addig amig nem tudom ezeked a dolgokat nem bizhatok meg Robban.Akármennyire szeretnék nem menne.
Ő csak bolintott.
-Én....a multkor....-egyszerüen nem ment.Amit akkor éreztem fájdalmat nem akarom ujra átélni.-Én azt hittem hogy csak egy kaland voltam és azért mentél el!
-Jaj Kris....-suttogta rekedten.
-Tudnom kell!-mondtam ugy hogy az első köny cseppek már végig folytak az arcomon.-Tudnom kell!-ismételtem.-Nem akarok a legrosszabra gondolni Robert.
-Kristen az istenit.-morogta és közelebb hajolt hozzám.Olyan közel hogy éreztem édes méz leheletét.Egyből elforditottam a fejem.Most nem akartam elérzékenyülni.Tudnom kell ami miatt ilyan kételyek vannak a szíem legmélyén.-Ugy gondoltam....-folytatta.-Hogy megéhezel amikor felébredsz.Én meg....-nevetett fel.-Olyan éhes voltam mint az uoka öcsém hálaadáskor.
Egyből rá néztem.Zöld szemeiben csak igazat láttam semmi mást.
És emlékszem amikor a multkor kinyitottam az ajtót teliszájjal állt elöttem és mosolygott amikor meglátott.A kezében egy nagy adag kajával ami a földön végezte amikor elmentem.Ezek nem lehetnek véletlenek.Csak igazak.
Robert Pattinson a nőcsámáz fickó aki épp az imént valott nekem szerelmet.Hinnem kell neki, bár nagyon nehezemre esik.Patthelyzet. egy elég veszélyes patthelyzet.Bár a zöld szemei a bizonyitékok mid azt mondatják velem hogy egy félre értés.Az agyam máshogy látja. Egy ilyen sexi pasi aki bárkit megkaphatja, pont Kristen Stewartba lenne szerelmes?
Minden nő az eszére hagykszik, nem pedig a szívére.De én a szívemre hagytkozom ami azt mondatja velem hogy igazat mond és szeret.
-Hiszek...neked!-suttogtam.
Félénken elmosolyodott és ajkaival közeledni kezdett az enyémek felé.Édes ajkai olyan lányan olvadtak az enyémnek hogy azt hittem menten elolvadok.-Szeretlek!-motyogta bele a csókba.Én is Robert!-gondoltam magaban.Kezeimet a nyaka kőré csavartam és melkasához préseltem magam.Kezei szorosan tekeredtek derekam köré és ugy tartott engem.
Soha de soha nem gondoltam hogy lehet igy szeretni valakit.Erre tesék!
Olyan lassan ahogy csak lehetet eldölt velem az ágyon és csókolgatni kezdte a nyakam.És minden ruha mentes porcikámat. Az az mindenhol,mivel ruha nem volt rajtam.Olyan gyengéd velem, mintha most egy kislányt tartana a kezébe.Ami valahol mélyen sértett.De a sérelem mellet volt valami erősseb és megmagyarázhatatlan.Véd engem.Talán még saját magától is.Bár kitudja.Számit ez most?
-Sajnálom...hogy félre értettelek!-nyögtem.
-Ne tedd!-lehelte a nyakamba.-Annyira szeretlek....
-Szeretlek!-nyögtem végül mire megéreztem magamban erős férfiasságát.Kivántam Őt mindenhogy.Egyszerűen nem birtam ki nélküle.Most hogy tudom viszont szeret, minden percet vele akarom eltölteni.Amig élek.
Lassan mozogtunk de ahogy érzelmeink fokozodtak gyorsabb ritmusba kezdtünk.A gyönyör nem volt messze mégis ugy éreztem már elértem.Mike a nyomába sem érhet.-gondoltam.
Mike.....
Hritelen értem el gyönyörök nyögyörét. Hirtelen kiáltottam fel.Rob nevét ismételgetve majd elkábultam.Nem tudtam mire gondolni.Csak a rajtam fekvő tökéletes férfira akit szeretek.
Allata vergödtem és egy elismerő mosollyal bombáztem Robot. Csodálatos volt.És még az is.
-I love you!-suttogtam rekedten.(Szeretlek XD)
-I love you Kris.-suttogta Ő is rekedten.(Szeretlek Kris XD)
Fejét ismét nyakamba nyomva feküdt.Forró lihegő lehelete ,átment lassú horkantásokká.Jelezve azt hogy az én Robom elaludt.
Én nem tudtam.Most nem.Hatalmas büntüdat söpört rajtam végi amikor imét Miken molyoltam magamban.Véget kell vetmen a
ezen az elátkozott szerelmen.Szerelmen?Ez minden csak nem szerelem és ez én is tudom.Talán Mike részéről szerelem ami a legjobban fáj.Én soha nem éreztem iránta azt a tűzet amit Rob iránt. A nyomába sem érhet.A rajtam fekvő féri az az ember aki az életemnél is fontosabb és mindig az marad.Ma végleg leszárom Mikeval a kapcsolatomat.
Elkezdtem simogatni Rob forró hátát.A másik kezemmel pedig a hajával szórakoztam.
Hrtelen Rob horkantásaiból horkolás lett.Nem is halk.Ezen csak mosolyogni tudtam.Mégis erre tudtam igazán elaludni.

*

Harmadig csörgére egy ismerős mégis bányadt hang vette fel.
-Mike?-kérdeztem bele a készülékbe.
-Jaj kicsim!-morgot bele a telefonba.-Fogalmad van arról mennyi az idő.
-Istenem már délután van!-mondtam kissé ingerülten!-Találkoznünk kell!Gyere a abba a szálodába ahol megszáltunk.
-Vagyis ahol Rob megszált!-javitott ki kis undorral a hangjába.
-Igen!-helyeseltem.-És ahol Ash ,Kellan és Jac is!Taylorrol nem is beszélve és az Alkonyat....
-Rendben rendben!-morogta.-Indulok.
-Szia!-köszöntem bele a néma telefonba.
-Nah?-kérdezte az engem ölelő férfi.Aki nevezetesen Rob volt.
-Mike idetart!-motyogtam.
-Biztos ezt akarod?-kérdezte kissé fájdalmas hanon.
Eldomtam a telefont és felé fordultam.Mélyen szemeibe nézve válaszoltam a hülye kérdésére.
-Biztos!
-Csak olyan rosz amikor szomorúnak látlak.-motyogta.
-Nem vagyok szomorú csak büntudatom van!-suttogtam.-Nem is kicsit.
-Sajnálom.-mondta majd ajkait az enyémre tapasztotta.

*

Szememmel egyből kiszurtam a felém tartó Miket.Mikor oda ért hozzám egy paró csókot lehelt ajkamra.Bár eellenemre volt, mégsem tiltakoztam.Barna szemei valami miatt csak a boldogságot tükrözték.Egyből eltünik amint elmondom miért akartam vele találkozni.
-Mike beszélnünk kell!
-Kris beszélnünk kell!-mondtuk egyszerre.Mire Ő elmosolyodott.Én nekem nem volt pofám ehez .
-Kezd te!-mondtam.
-Kezdem is!-mondta mosolyogva.Elkezdett turkálni a zsebébe.Nem tudtam mit csinál de egyből rájöttem amikor megláttam a kék dobozkát a kezébe.Már épp gugolt volna le amikor rá szóltam.
-Ne!
De késső volt mivel a domozt már kinyitotta.Gugolni nem gugolt le de ennyi elég volt hogy hasitó fájdalmat érezzek a szívemben.
-Igazad van.-mondta.-Egy száloda közepén csak nem gugolhatok le.
-Jaj Mike....-kezdtem de félbeszkitott.
-Ne mondj semmit szerelmem.-mondta.-Kristen Ma...
-Szakitani akarok!-böktem ki végül.Nem akartam még kinossab helyzetbe hozni.
Mike arca elpirosodott és eltorzult a gyülölettől.

-Te most szakitasz velem?-kérdezte ingerülten.
Nyeltem egy nagyott és bologadtam.Nem tudtam megszolalni. Bütudatom van hogy elöször megcsaltam most meg dobom egy száloda közepén.
Volt aki minket nézett de tudtam ugysem halják.Talán megkellet volna könnyebülnöm, de nem tettem.
-Azok után hogy megcsaltál, én megbocsátottam.-sziszegte nekem Mike.
-Sajnálom!-préseltem ki magamból.Tudtam hogy Rob itt van.Szerintem most is minket néz.
-Sajnálhatod is!-mondta kissé nyugotdtabb hangon Mike.-Ha meggondolod magad még most megbocsátok!
-De én nem akarom meg gondolni magam!-suttogtam.A földet bámultam.Nem volt ingerem a szemébe nézni.Megkérte volna kezem de azt sem engedtem hogy befejezze.Igy jobb.-Sajnálom.
Megfordultam és elindultam a lift irányába.Beszáltam és megnyomtam a gombot.Amikor két erős kéz ölelt magához.Tudtam hogy Rob az.Az illata elárulta.
-Ne sírj!-suttogta.Eddig észre sem vettem hogy sírok.De igy van.Az ölébe vettetem magam és csókolgatni kezdtem.Már csak Ő miatta megkell nyugodnom.
-Szeretlek!-suttogtam.
-Én is szeretlek Kris!
-Megkérte a kezem!-motyogtam.
-Annyira sajnálom.-suttogta.
-Ősszetörtem.-folytattam-Elcsesztem mindent.
-Mi?-kérdezi Rob.
-Már rég be kellet volna fejeznem ezt az örült kapcsolatot.
Ami igaz is volt.Most nem lett volna ez ha már rég szakitok Mikeval. Szeretem őt.Mint egy barát.De semmi több.


Sziaszotok!
Remélem tetszet.
Most azt hiszem nem lett olyan rövid.De a kövi feji biztos hosszab lesz.Erről kezeskedek!DX
Hát az a helyzet hogy addig nincs Friss amig nem kapok 5 megjegyzés.Szóval hajrá.
Pusz

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia
nagyon jó !! várom a kövit

Névtelen írta...

annyira de annyira jó lett:P
IMÁDTAM
Katta

คภςรא írta...

jujj ez is nagyon szuer lett alig várom a kövi részt

Bells Swan/Cullen írta...

Sziasztok!
Köszönöm szépen.
Ugy néz ki nem sokára Friss!Azt nem mondom hogy holnap de talán holnap után

Bogi2010 írta...

Szia!
Egyszeűen imádtam.
Nem gondoltam volna hogy a te töridben Mike megkéri ,MAJDNEM, Kristen kezét.
Imádtam.
Várom a folytatást!
Pusz

Nika:) írta...

Jajh ez nagyon ott volt áá,hu nagyon várom a kövi fejit,ha szabad ilyet kérdeznem,mikor lesz a kövi feji:O???

Vicus írta...

Szia Bells:)
A héten elolvastam a blogodat csak most tudtam írni remélem nem baj:)
Őszintén megmondva tetszett,fogom olvasni még úgyhogy ne állj le:)
Kris és Rob végre összejöttek mint egy szerelmes pár:)

Bells Swan/Cullen írta...

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a szép megjegyzéseket!
Pusz

Névtelen írta...

alig várom a folytit :D

VyJu írta...

nagyon jó lett! hajrá, mert csúúúúcs :D

Névtelen írta...

nagyon jó lett ez a fejezet, grat.
Meglepei nálamn
puszi Gianna

Nika:) írta...

Sya szeretnék küldeni valamit lécci nézz be hozzám!!!
http://vihartuz.blogspot.com/

Betti írta...

meglepi az oldalamon (:
katt:
www.jessfunfiction.blogspot.com

Gingike írta...

Hali!
Tetszik az oldalad:)) benne lennél egy cserébe?
nézz be hozzám www.roberteskristen.blogspot.com
köszi!:))

Viky írta...

Hy ! Most találtam am az oldalra és nagyon tetszik kb 30 perceb telett elolvasnom a felrakott fejezetek és most végeztem vel e!
Nagyon jó lett!
Alig vároma következőt !
Puszka Viky!!

Friss

Cím:*RobSten*
Feji:8.fejezet Kölztözés
Oldal:3
Részlet:Holnap rakok fel
Felrakás:-(Még nem tudom, de a megjegyzések segitenének)