2010. február 3., szerda

*RobSten* 4.fejezet

4.fejezet Vágyakozás

1 hét telt el a forgatás ota és nem merem felhivni
őt.Félek hogy vissza utasit és azt mondja amiket a forgatáson is a fejemhez vágott.Hogy én csak
játszok az érzéseivel.DE nem tehetek róla hogy ennyire kivánom a testét.Vágyakozok érte.Hogy az az
éjszaka újra megtörténjen. Elhatároztam magamban hogy nem játszhatok sem Mikevel sem Robbal.
És ha kettőjük közül választanom kéne egyértelmű lenne kit választanék.Robertal önmagam lehetek mig Mikeval egy olcsó kurva.Már rég nem érzem azt a tűzet Mike iránt mint rég. Most már tudom hogy a sex nem csak egy fárasztó nap utáni teendő hanem....élvezet.Robbal ez történt és én hülye saját magammal szurnék ki ha elmulasztanám a remek alkalmat.
De ami a legszörnyübb az az hogy megbántottam Robot,ami valahol nekem is fáj.
-Kristen!-szólitott ki Ash a gondolataimból.-Ide figyelnél?
-Jah ....persze bocs!-szabdkoztam.Mostanában túl sokat gondolok Robra.Ez igy nem mehet tovább egy napot csak kibirok.Nem?-Mond kérlek holtartottál?
-Hát tudod Kallennél.-suttogta és látszott hogy elpirul.-Elmondtam neki hogy Olaszországban kissé túlzásba vittem.-sütötte le a szemét.
Vissza emlékezni is rosz....Na jó akkor pont nem Ashel voltam elfoglalva mert egy 15 percel elötte sexeltem a legjobb barátommal.
A gondolatra már elöntött a vágy.A vágy amit az iránt a férfi iránt éreztem aki a legjobb barátom volt...Addig az északáig.Az érzéseim csak ugy vibrálnak.
Mike már vagy ezerszer hivott de semmi kedvem nem volt vele beszélni.De az biztos hogy időt kérek töle.Muszály idő kérnem hogy átgondoljam a dolgokat.
-És ...megbocsátott?-kérdeztem félénken.Ez nagyon hasonlit rob és az én ügyemre.Csak itt az a külömbség hogy Ash megbánta és szereti Kallent.Én már nem igazán érzem azt Mike iránt mint régen.
-Igen!-mondta mosolyogva Ash.-És elöször mondta azt hogy szeret.Mármint éreztem hogy szeret.De kimondani csak tegnap tette meg.És ami a legjobban tetszet az az hogy féltékeny volt.
-Őrölök Ashley!-mosolyogtam rám.Nekem is megbocsátott Mike de ez csak megint más. Én lefeküdtem Robbal ,Ash csak csóklozott holt részegen egy másik iszákos pasassal. De én jozan voltam és kivántam egész testmmel Robot.Ugy kivánom még mindig.De Robert irto pipa rám.a szavai fájtak. És még a felháborodásában is igaza volt.
-Na és veled mi a helyzett Kristen?-kérdezi barátném.
-Semmi!-motyogtam.-Én és Mike...jól megvagyunk....
-Jaj Kristen és engem nem Mike érdekel hanem te és Robert!-suttogta mert televolt a hotel-kávézó emberekkel.És nem csodálkoznék rajta ha néhány lesifotos is van itt meg paparazzi.
Aztán felfogtam hogy mit is beszék.
-Tessék?-kérdeztem vissza kissé feszülten.
-A hülye is látja hogy van köztetek valami.Olaszországban vettem észre.-mondta mosolyogva.-Te és Ő is vágyakozva néztetek a másikra.De a feszültség is ott volt köztetek.-arcom láttán hozzá tette. -Halgatlak!
Egy nagyott sohajtottam és bele kezdtem:
-Én....én lefeküdtem robbal Olaszországban.
-Értem!-mondta tanakodva barátnöm.-És véletlenül ezen a pikáns részen kivül nincs mit mondj?
-De ...azt hiszem van.-suttogtam.-Azon az északán azt kértem töle hogy felejtdünk el mindent. De....nekem nem megy.Én minden percben azt kiánom hogy megismétlödjön.De Rob lehet hogy elfelejtette és már egy másik nőt kényeztett.-itt elcsuklott a hangom és éreztem hogy könnyek folytak az arcomról.-Azt mondta kihasználtam és hogy játszottam az érzéseivel és tartozkodó volt velem szenben......Még azt is mondta hogy az és az én film forgatásunk után ami még mésfél hónap.... megbeszéljük hogy el el felejetettük vagy sem.....De nekem nem megy.És igy fogom gondolni egy 1 év mulva is .10 év mulva....
-Jól van jól van!-mondta Ash eggyütérzöen.-Tudom mi a te bajon!És az elmondottak alapján azt is tudom mi Rob baja.
-Igen?-kérdeztem kissé rémülten.
-Fülig egymásba kavarodtatok!-mondta komoly arcal.-Az az szerelmes vagy Kristen.
Én csak néztem banbán.Elöször én is erre gondoltam de még magamnak sem mertem megmondani.Talán az lesz a legjobb hogy megvárom mig lemegy a forgatás majd megbeszéljük.
Én csak elmosolyodtam és azt suttogtam:
-Igazad lehet!-bár szerintem csak felölem vannak ilyen érzések.-De azért még várok....
-Jaj!Csak sajád magadat kinzod Kristen.-morogta Ashley.
Ebben nagyon is igaza van.De nem akarok Robert Pattinsonba se szerelmes lenni...legfökkép az ágyasa lenni.
És ekkor elkzdett csörögni a telefonom.Megnéztem majd a kijelzőre néztem amin Rob ált.Egyből felvettem és kétségbe esett hangon szóltam bele.
-Halo!Rob?-Ashra néztem aki rám mosolyogott és azt motyogta Hajrá!
Egy mély sohajt halottam a másik oldalról majd beszélni kezdett:
-Találkozni szeretnék veled Kris!Eggyszerüen nem tudom elfelejteni az egy héttel ezelötti eseményeket.!
Amit halottam kétejell és némi örömmel fogott el.Rob sem tudja elfelejteni.Az lenne a legjobb ha megbeszélnénk és tisztáznánk a dolgokatt.De mindenképpen a szerelmet teszem utoljára.Egyszerüen nem lehetek szerelmes egy nő csábász alakba.Aki a legjobb barátom.
-Rendben!-suttogtam kissé rekedten.
-Tudod hol száltam meg?-kérdezi kissé lelkesen.
-Persze hogy tudom.-suttogtam.
-Akkor várlak 1 óra mulva.Szia!-köszönt el.
-Szia!-köszöntem az üres telefonba mivel le rakta.
Ash felhuzott szemöldökkel nézett és kissé ideges volt.
-Mi volt ez?-kérdezi.-Nem mondod el hogy nem....
-Azt mondta nem tudja elfelejteni azt az éjszakát.-vágtam gyorsan közbe.-Találkozni akar velem.
-Hát ez remek!-újjonhott.-Akkor indulj már!

*

Már a taxiban ültem és SMS-t irtam Mikenak hogy ma is otthon alszok.Azota hogy én és Rob lefeküdtünk nem találkoztunk.Állandoan azzal a dumával próbálom lerázni hogy otthon alszok vagy Ashleynél.Ez általában bejön.És remélhetőleg most is bejön.

A Hotel-Blackban egy csinos nőtől kellet segitséget kérnem.Elkértem Rob kulcsát és féltékeny villámokat szórt amivel most nem igazán tudtam foglalkoni.Csak azzal hogy mihamarabb Robbal legyek és megbszéljük a dolgokat.Illedelmesen megköszöntem és elintültam a célom felé.Rob a 202-es szobában volt.Amig a liftben voltam ismét gondolataimba merültem.
Milesz ha rám tör a vágy és le teperem?-kérdeztem magamtól.Félek ezt megkell hagyni.
Megcsörrent a telefon és Mike ált a kijelzön.
-Bazmeg!-szitkázottam.
Kinyomtam nem érdekelt a következmény és semmi más sem.Csak végre Robbal akartam lenni.
Kiszáltam a liftből és elindultam a szobája felé.Majd megáltam elötte.
Mély levegött vettem és bekopogtam.
Nem kellet sok és szó szerint ki vágodott az ajtó és két csodálatos zöld szempárral találtam szenbe magam. Ami a vágytól és a boldogságtól csillogott.
-Végre!-suttogta.Majd megfogta a derekam és berántott.Elengedett csak egy pillanatra hogy bevágja az ajtot és bezárja és már megind a derekamon volt a keze.Mélyen a szemembe nézett és azt suttogta:
-Nem tudod milyen kinszenvedés volt nekem ez a hét.
-El tudom képzelni!-morogtam majd olyan képek villantak a fejembe amik fájdalmat okoztak.
-Csak nem féltékenységett halottam a hangodban?-kérdezte féoldalas mosollyal.
Elkezdett közeledni az ajka az enyém felé.És akkor megtörtént édes ajkai az enyémen volt....


Sziasztok!
Bocsika hogy csak most tudtam hozni de sok dolgom volt.Iskola meg ilyesmi.Ezért kaptok Plusz videot a New Moonról.Nézzd meg mert elég vicces.Persze a filmhez nem fogható.Parádés.
Kérlek minden féle képp nézd meg és sok megjegyzést.
Mert a következő fejezetet csak 5 megjegyzés után teszem fel.!amit én irok megjegyzést az nem számit bele.
Puszika...

Eclipse and Breaking Dawn Movie

11 megjegyzés:

Alice Swan írta...

Szia!
imádom!nagyon jó lett!már nagyon várom a következő fejezetet!:)

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Köszönöm szépen!

Bogi2010 írta...

Szia!
Nagyon jó lett!Egyszerűn imádtam.
Már nagyon várom a folytatást!
Puszika

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Köszönömr szépen!
Hogyha igy alakul elöbb hozom a Frisst.

zoi4789 írta...

Szia!
Imádtam!Kérlek siess minnél elöbb a folytatással!
Mellesleg jól néz ki most a blogod!
Puszika

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Nagyon köszönöm!Két megjegyzés után egyből hozom a Frisst!
Ezt megigérem!

Bella0828 írta...

Szia!
Imádtam!
Jaj már csak 1 megjegyzés és jönn a Friss!
Annyira várom Puszika

Bella Swan írta...

Szia!
Én vagyok az 5-dik!ez azt jelenti hogy ma lesz Friss?
amugy imádtam és nagyon várom a folytatást!
Kérlek minnél elöbb hozd!
Puszika

Bells Swan/Cullen írta...

Sziasztok!
Huh nem gondoltam hogy 2 és fél nap allat összegyül!Na nem baj!Megpróbálom még ma hozni de nem igérek semmit.És köszike a szép megjegyzéseket

niki14 írta...

Szia!
Nagyon jó a történeted!
Már nagyon várom hogy folytasd!
Puss

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Üdvözöllek a blogomba és köszönöm!
Puszika

Friss

Cím:*RobSten*
Feji:8.fejezet Kölztözés
Oldal:3
Részlet:Holnap rakok fel
Felrakás:-(Még nem tudom, de a megjegyzések segitenének)